Když peníze lítají oknem

platba

platba

Některé chytré knihy uvádějí, že klient nakupuje po 3. kontaktu s prodejcem (makléřem, obchodem apod.). Nejdříve uvidí reklamu na Facebooku, potom po cestě z práce reklamní banner, podívá se na váš web  a potom vás možná kontaktuje.

Spousty makléřů a drobných živnostníků ale tuhle cestu zákazníkům dost stěžuje. Na billboardu je jiná fotka, než na banneru a na Facebooku zrovna letí profilovky žiraf, tak si ji dám taky na svůj pracovní profil.

Lehce se tak stane, že vyhazujete peníze na nejrůznější formy online i online propagace, ale efekt by byl stejný, kdybyste peníze vyhazovali oknem, protože zákazník si jednotlivé druhy propagace prostě nespojí dohromady.

Zkuste si vytvořit jednotný styl, ideálně jednoduchý a toho se držet, Pokud už něco opravdu budete chtít měnit, vyměňte to všude najednou.

I mi se nejednou stalo, že jsem se proklikl z Facebooku na web prodejce a vůbec si nebyl jistý, jestli jde o stejnou osobu/společnost. To vede ke zbytečné ztrátě zákazníků.

Komentáře
  • Buďte v obraze

    Sledujte trendy v online marketingu pro realitní makléře, je to jednoduché.

  • Kategorie