Jakou hodnotu vytváříte pro svého klienta?

velký dav lidí - anvenies

Spoustu realitních makléřů, se kterými se setkávám je přesvědčených, že poskytují skvělé služby, že právě oni jsou pro klienta tou nejlepší volbou, ale vůbec nejsou schopni vnímat, jak je vidí ostatní.

Mají neopodstatněný pocit vlastní výjimečnosti a přitom se nijak neodlišují od stovek jiných realitních makléřů. A úplně stejné je to v případě finančních konzultantů.

Mnohdy možná poskytujete skvělé služby, ale ví to o vás potenciální klienti? Makléři často klienta překvapí svým servisem, ale pokud je klient překvapený, co vše pro něj můžete udělat, až během prodeje nemovitosti, o kolik podobných klientů jste přišli, protože nevěděli jak moc jim dovedete pomoci?

Spousta lidi si zkrátka myslí, že realitní makléř je jen vrátný, který provede zájemce jejich nemovitostí a vezme si za to provizi. Je to však z obrovské části způsobené tím, že samotní makléři se neumí odprezentovat.

Zkuste otevřít oči, překročit vlastní ego a zamyslet se nad tím, jestli klienti vidí hodnotu, kterou jim poskytujete a jestli jim tu hodnotu opravdu stále dáváte, nebo stagnujete a máte postupně méně a méně prodejů.

Komentáře
  • Buďte v obraze

    Sledujte trendy v online marketingu pro realitní makléře, je to jednoduché.

  • Kategorie