Jaká je vaše cílová skupina?

The face of mass

Mladé rodiny? Nebo ‘‘všichni‚‚?

Překvapivě málo realitních makléřů a finančních poradců má opravdu stanovenou svou cílovou skupinu, což je velká chyba.

I známý televizní kuchař Zdeněk Pohlreich říkal, že ani restaurace nemůže zároveň dělat smažený sýr za 79,- a steak z mladého býčka za 600,-. Jednoduše by tam nepřišla ani jedna skupina zákazníků.

Pokud jste např. specialistou na firemní pojištění, nebo se zaměříte na prodej bytů, okamžitě vystoupíte z řady a stanete se pro potenciálního klienta identifikovatelným.

Zkuste se na chvíli zamyslet a stanovit si svého ideálního zákazníka a potom i svou cílovou skupinu, ideálně vám v tom pomůže osobní marketingový plán, který jsem vytvořil na míru pro realitní makléře a finanční poradce.

A pokud se chcete vyhnout 7 mýtům při stanovení cílové skupiny, přečtěte si tenhle článek od Madly Č

Komentáře
  • Buďte v obraze

    Sledujte trendy v online marketingu pro realitní makléře, je to jednoduché.

  • Kategorie