Buďte odborníkem ve svém regionu

superior-boss

Chcete být odborníkem pro 20-30.000 lidí, nebo neznámým makléřem pro celý okres?

Jedním z faktorů úspěchu v oboru financí či realit je volba správného ‚‚teritoria‘‘. Pokud budete inzerovat na sociální sítí, cílíte pouze na určitou skupinu lidí a zasáhnete tak mnohem intenzivněji své potenciální klienty. Pokud máte určitý počet venkovní reklamy (plachty apod.), jejich rozmístěním jen v menší oblasti dosáhnete daleko lepšího oslovení.

Princip je podobný, jako u volby cílové skupiny, specializace na určitou část trhu je klíčem k osobnímu úspěchu.

A rada na závěr? Na všech materiálech mějte svou fotografii (vizitkách, webu, plachtách). Lidé si vás tak lépe zapamatují ;)

Komentáře
  • Buďte v obraze

    Sledujte trendy v online marketingu pro realitní makléře, je to jednoduché.

  • Kategorie