jak přidat nemovitost na facebook

Prodávejte nemovitosti přímo na Facebooku

Je jasné, že drtivá většina prodaných nemovitostí je přes klasické inzertní servery a jak už bylo několikrát zmíněno, sociální sítě a osobní webové stránky primárně slouží k náběru nových nemovitostí. Facebook ovšem nabízí zajímavou funkci, která se dá v realitním oboru pěkně využít. Jmenuje se obchod (jen škoda, že nejde změnit název) a mnozí ji...

facebook

Kolik vás bude stát Facebook, aby to mělo smysl

Tohle je hodně častá otázka řady realitních makléřů, kteří cítí potřebu začít být trochu více online a proniknout do sociálních sítí. V zásadě existují dvě cesty. Jedna vás bude stát relativně málo peněz, ale moře času a druhá, jak správně tušíte bude dražší, ale budete se moct naplno věnovat tomu, co umíte nejlépe, a to...

platba

Když peníze lítají oknem

Některé chytré knihy uvádějí, že klient nakupuje po 3. kontaktu s prodejcem (makléřem, obchodem apod.). Nejdříve uvidí reklamu na Facebooku, potom po cestě z práce reklamní banner, podívá se na váš web  a potom vás možná kontaktuje. Spousty makléřů a drobných živnostníků ale tuhle cestu zákazníkům dost stěžuje. Na billboardu je jiná fotka, než na...

telefon

Říkají Vám klienti v telefonu „ne, nemám zájem, nic nechci, nechci žádnou nabídku, ….“?

Další článek na téma telefonování od Kateřiny Jasinské je tady! Na úvod je potřeba si říct a přijmout, že klient na to má právo, má právo s námi nesouhlasit. A také je potřeba přijmout fakt, že děláme obchod a určitá míra odmítnutí k tomu patří. ( Záměrně píši určitá míra, jelikož doporučuji mít vysledováno, kolik potřebujete kontaktů...

Rozhovor bezinzerce.cz

Naučí se realitní makléři spolupracovat na neveřejných zakázkách?

Vyzpovídal jsem pro vás Lucii Tůmovou, spoluzakladatelku projektu bezinzerce.cz – nového pracovního nástroje pro realitní makléře. Proč vlastně bezinzerce.cz vznikla? Už nějakou dobu jsme s kolegy řešili problematiku neveřejných zakázek. Asi každý makléř dostane dříve či později do nabídky nemovitost, kterou nemůže veřejně inzerovat na realitních serverech. Ale jak takovou nabídku efektivně zobchodovat, když nemáte v daném...

video

Tip na zvýšení sledovanosti vašich video prohlídek

Někteří z vás (i když ne dost z vás) určitě využívají ke své propagaci a prodeji nemovitostí nebo finančních produktů videa, resp. Youtube. V Praze aktuálně proběhla konference na téma trendů a využití Youtube a i když jsem se nemohl zúčastnit, našel jsem si alespoň stručné swotky a ty největší zajímavosti. Jedna mě obzvlášť zaujala,...

Kateřina Jasinská

Rozhovor s Kateřinou Jasinskou na téma telefonování

Připravil jsem pro vás rozhovor na téma byznys telefonování. Věřím, že pro vás bude přínosem. Kateřina je dle mého opravdový odborník a studnice informací a dobrých rad ohledně všeho, co souvisí s používáním telefonu k jeho základní funkci – volání. 1. Proč školíte zrovna téma telefonování a o jaká přesně témata se jedná? Školím téma...

pes

Pomohou nám osobnostní testy k lepším realitním makléřům?

Osobnostní testy jsou populární způsob, jak měřit jedinečné vlastnosti lidí od roku 1920 a tržby v tomto oboru se odhadují na 2-4 miliardy dolarů ročně. Tedy 96 miliard korun! Samozřejmě v rámci celého světa. Jsou důležité pro obchodníky? A konkrétněji, pro realitní makléře? Dle Suze Cummingové ano, a to ve dvou důležitých ohledech: Pomáhají nám poznat...

trendy na realitním trhu 2016

5 trendů na světových realitních trzích v roce 2016

Možná jste zaregistrovali, že proběhla 50. konference Mezinárodní asociace realitních společností, kde se samozřejmě řešily i trendy na trhu s nemovitostmi v roce 2016. Vzhledem k tomu, že český trh realitní trh je vždy o něco pozadu, můžete tyhle trendy očekávat u nás až v nadcházejících měsících a letech. O to více času ovšem máte,...

superior-boss

Buďte odborníkem ve svém regionu

Chcete být odborníkem pro 20-30.000 lidí, nebo neznámým makléřem pro celý okres? Jedním z faktorů úspěchu v oboru financí či realit je volba správného ‚‚teritoria‘‘. Pokud budete inzerovat na sociální sítí, cílíte pouze na určitou skupinu lidí a zasáhnete tak mnohem intenzivněji své potenciální klienty. Pokud máte určitý počet venkovní reklamy (plachty apod.), jejich rozmístěním...

  • Buďte v obraze

    Sledujte trendy v online marketingu pro realitní makléře, je to jednoduché.

  • Kategorie